2015. február 22., vasárnap

Showtime! Season 2!

Nos elég egyértelmű volt a szavazás:D 42(!) szavazat lett. 41 a második évadra szavazott és egy ember a következő blogra.

Szóval akkor most a második évadot folytatom. Három rész sikeresen megírva! Viszont ledöbbentem hogy ennyi szavazat jött. Hát kérem szépen 42 ember olvassa a blogomat és sokkolódtam. Omfg! Ugráltam az ágyon mint valami idióta. 24 feliratkozom van jelenleg és nagyon szépen köszönöm akik feliratkoztak de arra szeretném kérni a drága népet hogy tegye meg mindenki. Nektek egy kattintás nekem jó pár perc sikítozás. Pipálgatni is pipálgassatok és komizzatok kérlek.

De vissza térve a lényegre! Jövő hétvégén elkezdődik a másod évad. Nem tervezek kihagyást, ha nem tudok részt hozni úgyis is írok nektek szóval csapjunk bele:3   xoxoDestiny

Yep-yep sok beszólás volt a Vivi miatt so everybody suck me this is my new name:D
Igazából Des Tiny de egybe olvasva már Destiny ami annyit tesz angolul hogy végzet. Illetve sors kinek mi.  Azt hiszem mindent leírtam, de miután kiteszem majd rájövök hogy nem... na mindegy:D Köszönök mindent mindenkinek még aki csak úgy olvassa a blogot és nem hagy életjelet. Imádlak titeket és rengeteget jelentetek nekem:) xoxoDestiny

4 megjegyzés: