2015. március 25., szerda

Hogyan tovább...

Oké, utáltam az 1D-t. Aztán fogadásból elolvastam egy fanfictiont. Aztán megszerettem. Erre most közlik velem hogy Zayn Malik kilépett. Hát azért gyerekek engem ez azért most agyfasz... Igazából, nem is tudom mit kéne ide írnom:D Elég jó vagyok angolból de soha nem olvastam olyan gyorsan el valamit és értettem meg szótárazás nélkül mint ami ki kell posztolva a hivatalos fb oldalra. Szóval, a következő blog ezek ellenére is Zaynnal folytatódjék vagy valaki mással? Sajnálom az összevisszaságért csak nekem ő volt a kedvencem. És kiakadtam hogy megint ez történt. Imádom a Slipknotra majd a nagy rajongásom után két évvel ki lépett a kedvenc emberem. uhm, szóval ja. Írjatok véleményt, esetleg indítsak róla külön szavazást. Imádás van én még egyszer sajnálom csak most olyan fura.... xoxoDestiny

26 megjegyzés:

  1. Együtt érzek.
    Nekem is ő volt a kedvencem, és már másfél órája bőgök a barátnőmnek.
    Nem tudom felfogni...
    Szerintem mindenféle képpen Zaynnel folytasd!
    Lehet hogy kilépett..de szerintem a szívünkben örökre meg marad:) <3
    xx.Aurora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen jogos de egyenlőre a félbe maradt részt is csak bámulom és azon gondolkozom hogy mi a faszom történ?! Egyszerűen csak..ledöbbentem..:|

      Törlés
    2. Igen, ismerős..
      Én még mindig sokkot kapva bőgök, és nem birom felfogni hogy ez tényleg megtörtént..
      Láttad az utolsó koncertes videót amin Zayn sírt?
      Na nekem ott lett végem..

      Törlés
    3. betudnád linkelni azt a videót?

      Törlés
  2. Pillanat, megkeresem és linkelem.

    VálaszTörlés
  3. az első twitter trendbe vannak képek amin sír, louis meg harry is.
    https://twitter.com/hashtag/AlwaysInOurHeartsZaynMalik?src=tren

    VálaszTörlés
  4. https://www.facebook.com/images/spacer.gif
    asszem ez az..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nem jelenit meg semmit sem :s

      Törlés
    2. https://www.youtube.com/watch?v=r0DIA2REJaQ&feature=youtube_gdata_player
      itt van egy másik...

      Törlés
  5. Ezt nem hiszem el! Ne! Ugye ez egy szar vicc?!
    Mikor elolvastam először agyfaszt (bocsi a csúnya kifejezésért) majd sírógörcsöt kaptam. Ő volt a kedvencem :( nélküle a one direction nem one direction. Kérem vissza! Brühühü :c
    Szerintem a továbbra is ő legyen a szereplő. Sőt ő legyen, ha bár távozott a bandából mi még a rajongói vagyunk. Ez olyan hihetetlen. :,c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így reagáltam. Aztán ott hagytam abba az utána olvasást hogy "0.8 Direction/ Two Direction" sírógörcs...

      Törlés
  6. Elolvastam amit irtak az oldalon (vagy inkabb leforditattam noveremmel)
    Es uristen komolyan kilepett??? Most itt bogok mint valami szerelmes tini es oszinten szerinted ugyanolyan jo lesz az uj albumuk meg ez az egesz zayn nelkul? Mert szerintem rohadtul nem es en nem hiszem el hogy azert lepett ki mert akar egy kis nyugit ugye o se hiszi el hogy ezt beveszi barki is es oszinten attol hogy kilepett ugyanolyan hires es ugyanugy benne van a reflektor fenyben
    Ez igy annyira nem jo lesokkolt ez az egesz es zayn nelkul nem kerek az egesz es ajj mar ez igy nem lesz jooo annyira rossz erzes de remelem nem tunik el a szemunk elol
    xxManka
    Ja es attol letszi zayn legyen a foszereplo ez nem valtoztat azon hogy o a kedvenc <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan kilépett, nekem is fura hogy ezért. Érthető csak fura hisz ezek után is (még inkább) őt fogják keresni. Természetesen nem lesz ugyan olyan, imádtam Zayn hangját. Mindent ki tudott énekelni, nem tudom mit kezdenek majd a magas részekkel. Eddig úgy néz ki hogy akkor marad ő csak így ezzel a tudattal nehéz rávenni magam az írásra..:(

      Törlés
  7. Ez hihetetlen komolyan mondom !! Az ember kiakad es lefagy az ilyen hirek lattan .. Ez volt eletem egyik legszornyubb hire !! Azt se tudtam h most mi van ?! Egyszeruen felfoghatatlan !
    Szerintem is folytasd tovabb Zaynel .. En tovabbra is szeretem ! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Hát igen, ő volt aki kimondta mikor kiestek hogy ez nem az 1D vége most pedig...azért jó tanács: ne hallgassátok a SPACES-t :(((

      Törlés
  8. Van egy ötletem hogy téritsük észhez Zaynt akit édekel irjon fb. Nevem:Alexandra Viktória Horan várom a jelentkezöket

    VálaszTörlés
  9. Meg szep, hogy Zayn legyen a foszereplo a blogokban. Legalabb igy kozelebb erezhetjuk magunkhoz :( <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  10. Tudom mit érzel/érzünk/éreztek. ÜRESSÉGET. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ennyi. Vége van. Mert már soha nem lesz ugyanolyan mint volt. Nem tudod felfogni, hogy elment, tudod, de nem tudod elképzelni.Nem tudsz majd egy számot meghallgatni, mert már nem lesz ugyanolyan. Mert hiányozni fog a hangja. Egy régi számot meg nem leszel képes meghallgatni, mert amint meghallod a hangját, rád törnek az emlékek, és sírni kezdesz. Egyszerűen nem tudod mit kezd magaddal. Lehet, hogy ez az üresség nem is annyira üresség, de mivel nem tudod rendesen elmagyarázni az érzéseidet jelen pillanat, talán mégis csak egy ÜRESSÉG marad. ~S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Pontosan. Hallgatom a számot és tudom hogy több ilyen magas hang kurvára nem lesz, a szép hangzás is már üressé válik majd. Meghallgattam egy koncert felvételt ahol Zayn nem volt ott és hiába jó a hangjuk...így már tudom hogy lehetne jobb is..vele. Azokat a magas hangokat nem fogják tudni kiénekelni. A "HOLYCRAP ZAYN MOTHERfUCKER" hangoknak vége. Egyedül talán Liamra látok esély aki kitudná őket énekelni vagy Lou. Úgy kelek fel hogy a blogon gondolkozom aztán jön egy komi hogy Zayn kilépett és ennyi. 0.8 Direction...two direction. Nem értem a fiúk hogy tudták szó nélkül hagyni. Még fel is fogom hogy kilépek a sok szar miatt bár furcsállom hogy ilyen rövid idő alatt...de hogy tudta a fiúkat ott hagyni? Hogy tudták elengedni és támogatni?!...:(

      Törlés
    2. Pontosan így van. Miért nem tudták azt mondani, hogy "ember, ezentúl nem fognak rajongók milliói veled együtt énekelni egy konceren, ha kilépsz nem lesz több ilyen." de azóta már annyi mindent hallani, pl, hogy a menedzsment rúgta ki a botrányok miatt meg minden...de hogy egyre rosszabb lesz a helyzet a pletykák és a rajongók reményvesztettsége miatt..az is biztos..~S

      Törlés
  11. Kérlek Zaynnal folytasd. Szükségem van egy álomvilágra ahol minden rendben van. Egy kb két órája tudtam meg h kilépett és azóta zokogok. Egyszerűen kell az h azt higgyem ez egy beteg vicc.

    VálaszTörlés