2015. március 16., hétfő

Magyarázza meg nekem valaki! :| KÖTELEZŐ ELOLVASNI

Én tudom hogy megígértem hogy nem basztatok senkit ezzel de magyarázatot akarok. Komolyan. Mérhetetlen agyfaszom lett:D
64 SZAVAZAT!
37 Feliratkozó?!
Hát ne tessék már felbaszni az agyvizemet kérem szépen. Én tudom hogy nekem vannak a legjobb és legászabb olvasóim de ez is csak azokra igaz akikről tudok. Mert hogy az a maradék 27 ember honnan szakadt ide fogalmam sincs. Félre értések ne legyenek, örülök hogy olvassátok ezek szerint csak nem értem mi abban a megerőltető hogy feliratkozzatok. A komit még megértem, komolyan. A pipálás már kezd sántítani de feliratkozni egyszer kell én meg sűrűbben hoznám a részeket mert tudom hogy többen akarják olvasni! Szóval, én azért írok mert ez engem kikapcsol, mert valami amibe belefeledkezhetek. Azért osztom meg veletek mert manapság senki sem akar olvasni és amilyen könyvek vannak megértem. Szóval ha valaki oly elvetemült és az én írásomra hajtja fejét hát egyenek meg a madarak többet foglalkozom vele. Szóval a kérdés: Miért nehéz feliratkozni?
Én vissza jelzések alapján írok, ha tudom hogy van kiknek. Most is tudom hogy van de egyszerűen hogy 64 ember dönt a blog sorsáról és ebből csak 37-ről hallottam na az betette a kapufát emberek. Minden nap írok, mert szeretem. De írok és azon gondolkozom miért olyan megerőltető ha én meg írok nektek. Én ezt egyszerűen csak nem. Eljött a pont ahol derekasan író hisztit rendezek itt. Én imádlak benneteket csak nem értem miért nem jeleztek vissza ennyien. Kell az új rész és siessek de akkor ti is tegyetek legalább 30 karakter leütést érte. Mert hogy biztos nem hosszabb az e-mail címetek az tuti, ráadásul utána még három kattintás. Tudom hogy ezek szerint megterhelőbb mint egy Rubint Réka maraton de azért próbáljátok meg.

Ui.: Annak a négy embernek aki feliratkozott az előző rész miatt nagyon köszönöm hogy vettétek a fáradságot. És akik eddig is fel iratkoztak könyörgések nélkül nagyon hálás vagyok. És legyetek nekik ti is azok mert miattuk írók és nem a láthatatlan ninja kiképzőbe járok miatt. xoxoDestiny

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is blogolok és nagy inspiráció vagy nekem, ezeken az írói hisztiken meg jókat nevetek:) Csak bíztatni szeretnélek, mert jobban állsz nálam. 34 feliratkozó gyönyörű szám, nekem négy blogon összesen van zéró... A 67 szavazattól hátast lehet dobni, komolyan:D és azt csak úgy megsúgom hogy Google+ nélkül is lehet szavazni, de kommentelni már nehézkesen mert elterjedtebb AIM-nél például és akinek nincs az egyik annak miért lenne a másik? Úgyhogy kitartás ameddig pár embernek nem lesz kedve regisztrálni ;)
    A blogod elképesztő és mindig alig tudok várni a részekre, példeképem vagy te nő!:D
    xoxo Tike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inspiráció vagyok valakinek? Te jó ég <3 Tudom hogy ez a 34 szép szám (most már 38) csak tudom hogy többen olvassák és még sincs semmi nyomuk. Chatbe linkeld a blogod/Blogjaid és mehet a csere ha esetleg még nem vagy bent nálam cserében. Ha biztat nekem egy hónap után volt meg az első feliratkozom. Két hétre rá a második. És nagyon szépen köszönöm, sokat jelent mind ez <3 Imádás van <3 xoxoDestiny

      Törlés
    2. Igen, hatalmas inspiráció:) <3 jobban jártál nálam az egy hónappal, nekem lassan egy éve üti a nullát :) Szavazásnál is ez a szám vár mindig pedig jönnek a megtekintések és a +1-ek rendesen, de nem kell rajta fennakadni. Magadnak írsz, velünk csak megosztod. Ha nem tennél ki ilyen sűrűn részt akkor hiányolni kezdenének, főleg én lennék szomorú <3 , de ha ezt jó tanácsnak gondolod, akkor türelmesek leszünk a feliratkozottakkal <3 örülök hogy az előbb segíthettem <3 Imádás van <3

      Törlés
  2. Szia eddig nem iratkoztam fel mert nem volt email-om , de megkérétrm a tesóm hogy írja be az övét és be írta:) Gábor Nádor siess a kövivel<3 imádlaak <3 Bogi

    VálaszTörlés
  3. Szia szerintem azert mert nincsen fiokjuk :) es nem tudjak hol kell ez a magyarazat :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom hogy eddig nem iratkoztam fel , csak lövésem se volt hogy hogyan kell de már utána jártam !! imádunk köszi hogy vagy és irod ezt a csodát!! Részekben mérem az időt és minden reggel frissítem az oldalt <3 nagyon imádunk (én meg a barátnőm ,aki mióta megmutattam neki a blogot tiszta Jade 2 akar lenni)
    ui.: mégegyszer bocsánat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki nem tudja nyugodtan kérhet segítséget. Először csinálni kell egy e-mailt. Ez lehet citromail, gmail (én ezt ajánlanám) de még több más is. Mikor ez meg van oldal a modul sávban. Bal kis oszlop ahol minden cuccság van ott lehet látni hogy feliratkozás a webhelyre. Ott rá mész a Google ikonra és bejelentkezel E-mail én meg örülök a fejemnek.
      Örülök hogy a barátnőd Jade kettő akar lenni:'D <3 xoxoDestiny

      Törlés
  5. Én csak biztatni tudlak. :)
    Mi akik feliratkoztunk mindig itt leszunk neked es tamogatunk. Rank szamithatsz ;)
    Csak szeretnelek osztonozni mivel nem foloslegesen, hanem nekunk ersz.
    Imadlak, ahogy a blogod is <3 nehogy ez miatt keseredj el. ;) amugy en szeretek olvasni, legyen az konyv vagy blog :)
    Sok-sok puszi Emy. Kitartas :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem ersz hanem irsz akart lenni :D
      Bocsi csak telon mindig felrenyomok :)

      Törlés
    2. Gondoltam hogy írsz akart lenni. Köszönöm szépen a támogatást csak egyszerűen meredek a képernyőre és tépem a hajam hogy most már 81 szavazat van és ebből több mint harminc nincs feliratkozva. Fura belegondolni hogy ennyien olvassák ezt a kis valami:'D Nagyon szépen köszönöm a támogatást! Csodás vagy:3 Szere van <3 xoxoDestiny

      Törlés
  6. Szia Destiny<3
    Teljesen megértelek, hogy miért akadtál ki. Nekem is van blogom, és most már tízen feliratkoztak, de ennek ellenére van három-négy ember, akik tudom, hogy olvassák amit írok (mert kommentolnak), de ennek ellenére nem iratkoznak fel. És nálam még csak kevés emberről van szó. De nálad??!
    Nem tudom, hogy nézted-e de miután ezt megírtad, véglegesen 81 szavazat érkezett, és 51 feliratkozód van (legalább is, nekem ezt írja ki).
    Lássuk be 51 ember, az leírhatatlanul sok, de a 81??? Én már nagyon a legelején feliratkoztam, amikor még csak kevesen voltunk, mi olvasok. Emlékszem, hogy az én megjegyzéseimen kívül max 3 érkezett. De most?! Mire fel tűnik, hogy új rész van, már 22 megjegyzés tuti, hogy érkezett. :D Amit meg is értek, mert csodálatosan írsz.
    Na de, a lényeg a lényeg, hogy az a 30 ember, aki szavazott, de még nem iratkozott fel, szégyellje el magát. És feltétlenül iratkozzon fel! :D Nem jó azt olvasni, hogy egy mindig jó kedvű bloggerina, ilyen bejegyzést rak ki. Szóval emberek! MINDENKI IRATKOZZON FEL, különben szét rugóm a seggét! (eskü) :D

    Ui.: Megértelek<3, és remélem, hogy tudtam segíteni. :) Várom a kövi fejezetet. :) Imádlak. :D
    Xx Amber Moore

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nos köszönöm szépen. Igen tudom a bejegyzés meg írásakor még kisebb volt a különbség. 50 ember irtó sok de hogy 81. Hát le vagyok hidalva. És jó mert legalább tudom hogy ennyien akkor olvassák csak hát tényleg mérhetetlenül fel tudom kapni ezen a vizet. Kettőt hisztiztem és 32-ből 51 lett. Köszönöm hogy megérted miért is akadok ki és a kisebb fenyegetést az olvasok felé de nem fognak többen feliratkozni. Aki ezek után se tette az nem is fog. Pedig tényleg irtó gyorsan fellehet. Szerdán jön a követekező rész, imádás van <3 xoxoDestiny

      Törlés