2015. május 31., vasárnap

Az Új Blog Trailerje Amíg Itt Nem Indul A Harmadik Évad!

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Te! Te! Te! Megőrjítesz! Eddig is tetszett a történet, de most aztán végképp felcsigáztál! Kapkodd magad az írással, hogy gyakran legyen friss, mert most kezded elérni nálam azt a szintet, mint ennél a történetnél! Azonnal a kövi 25 részt! :) Ez brutál jó lett! Eddig is érdekelt, de most?
    (De azért még mindig hiányzik Jade és Zayn! :) Várom a harmadik évadot!
    Imádás van!! :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik!:) Igyekszem velük és nekem is hiányzik ez a történet:D Imádás van<3

      Törlés
  2. Először is : ÚRISTEN ÚRISTEN ÚRISTEN ÚRISTEN ÚRISTEN !!! Alig várom,hogy olvashassam a 3.évadot. nagyon kíváncsi vagyok,hogy mik fognak benne történni. Egyszerűen imádtam és mai napig is imádom ezt a történetet .Már elkezdtem újra olvasni előröl.Hú :D siess a 3. évaddal.
    A másik blogod trailerje is nagyon tetszett. Elgondolkoztam rajta,hogy ezt az egészet,hogy fogod kialakítani. Mik fognak benne történni. Nagyon kíváncsi vagyok rá. Eljutottam gondolatba addig,hogy Zayn bejut az X-faktorba .. na és onnantól kezdve hogyan lesz tovább? nagyon kíváncsi vagyok rá. Kezdem azt a blogot is imádni.:D és a videóban Zayn őőőőőőrült helyes és aranyos volt. :D elolvadtam. Feldobtad a napom :D

    VálaszTörlés
  3. Juuuuj lesz harmadik éved *-* Remélem nem sokára kezded :) Végre valami jó is ebben a napban :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az új blog végeztével csak. Az még nem mostanában lesz:)

      Törlés
    2. Nem baj. Azt is olvasom majd, csak megvárom, hogy legyen fent több rész :)

      Törlés