2015. április 6., hétfő

Díj...vagy mi a fene

Hát ha azt mondom hogy nem tudom ilyenkor mit kell csinálni akkor még szépen fogalmaztunk..te jó ég. Nem akarta díjakat, ne mis hajtottam díjakra erre most kapok egyet, amit NAGYON KÖSZÖNÖK is Amber Moore-nak.
Ez a cukiság az amiről éppen össze-vissza hadoválok:
Oké, lássuk mit kellene tennem.
-Ki írni kitől van.
Amber Moore- Glock17 szóval akkor ez pipa!

-Írj magadról tíz tényt.
Óh anyám...én meg a magamról való beszélés.

1. Pici vagyok, az átlagnál alacsonyabb a kemény 155cm-el.
2. Nem vagyok "lányos" lány.
3. Két nővérrel büszkélkedhetek. Az egyik fodrász a másik pedig pedikűrös szóval rendesen belerondítok a családi képbe.
4. Tíz évesen volt az áttörésem. Addig gyűlöltem a könyveket majd hozzám vágták a "Virágot Algernon Sírjára" című remekművet. Tetszett. Féltem mivel tetszett. Ezek után úgy voltam vele hogy más biztosan nem tetszik. Hozzám vágták a következő könyvet. Darren Shan: Rémségek cirkusza. És az őrület elkezdődött az életemben. A Vampire Saga könyveit (12 könyv) három nap alatt végeztem ki és azóta is imádok olvasni!
5. Imádom a fegyvereket.
6. Imádom a küzdő sportokat.
7. Szökés barna hajam van nyáron, télen pedig mintha besőtétedne és sötét barna lesz. Tiszta kaméleon vagyok.
8. A szemem szintén ilyesmi. Van amikor barna, van amikor zöld. 
9.Azt hogy írok senki sem tudja (reményeim szerint). Családtagok sem és barátok sem.
10. Mindig vannak fejezeteim előre. Azt szeretem mikor pontosan tíz van megírva előre és java részt e szerint is hozom a részeket.

Remek, alig fél óra alatt ezt is össze dobtam. Pipa!

-Válaszolj 10 kérdésre. :|


1) Hány éves vagy?
Tizenöt. De pár nap és Tizenhatos számmal büszkélkedhetem.

2) Írd körbe az álompasidat!
Szerencsétlen srác...Legyen fekete haja. Nos igen, ezért is jön be Zayn. Már a One Direction megszeretése előtt is így voltam ezzel. Ha fekete a haja akkor már álom pasi. Szeretem ha van pc-je. Főleg száj. Tudjon lőni, és szeresse a Rockot és a Dubsteppet. Legyen férfias és ne nyálasan romantikus. A szombat esti programunk ne a gyertya fényes vacsi legyen hanem a pizza evés az ágyban:3

3) Mesélj egy kicsit a családodról.
Jesus. A családom....ha mindent elmesélnék:D 
Nos, drága szüleim elváltak öt éves koromba. Két nővérrel büszkélkedem akik 7-8 évvel idősebbek nálam. Apám katona volt így talán ezt tudom be a fegyver iránti vonzalmamnak és a küzdő sportok iránti érdeklődésemnek. A késekkel viszont csak nem rék kezdtem el "foglalkozni". A családom a normálistól messze áll. Hiszek az átkokban, és a varázslatokban bár nem úgy mint a közfelfogás. A szónak ereje van és ezt teljes mértékben alátámasztom. Anyukám még ha nem is minden téren olyan mint amit elvár a társadalom irtó jó fej. Eléggé antiszociális vagyok így azt sem mondanám hogy olyan a családommal a kapcsolatom mint a több embernek. A nővéreimet örültnek titulálom ahogy az egész családi bagázst. Komolyan mondom ha rólunk és a kis történeteinkről és kapcsolatainkról könyvet írnék az tele lenne akcióval, drámával, meglepetéssel és olyan dolgokkal amikre rögtön rá vágná az ember: Ez kitaláció!
Anyám szent meggyőződése hogy más családok is ilyenek és általában ilyenkor nevet fel mindenki. hárman vagyunk lányok de keményebben verekszünk mint a fiúk. A nővéreimmel úgy ahogy jó a kapcsolatom, a veszekedéseinket kulturáltan le tudjuk rendezni. A család szürke báránya vagyok. Fekete ebben a családban nem lehet. A fegyver mániám örök téma köztem és a testvéreim között de mégis eljönnek velem sokszor lőni aztán persze élvezem hogy alázom őket. Mint minden Apa a miénk is gondoskodó. Főleg mikor meg akar tanítani a váratlan helyzetre és egy szép csípő dobással a kanapéra dob. Ilyen az én családom. Egy örült show-ba illő mesemaraton.

4) Ez az első blogod?
Igen.

5) Hogyan jött az ötlet ehhez a történetedhez?
Vonzanak a sötét dolgok. Bár ez a blogból is kivehető. Mások modelleké, hercegnőkké akartak válni. Az én álmom a francia idegen légió volt:3 Nem volt megerőltetés kitalálni a történetet.

6) Fontos számodra az olvasóktól való visszajelzés?
Kérdem én, kinek nem?! Még jó hogy az. De szerencsére kapom rendesen a komikat amikért ez úton is hálás vagyok! Legjobb olvasok!:3

7) Mi szokott a legjobban megihletni?
Ismét csak mi nem? A mikrózás, a lövészet, a tesi óra, egy könyv, egy zene, egy videó, egy béna ember vagy egy csodás film!

8) Miért szeretsz írni, blogot vezetni?
Kikapcsol, belefeledkezhetek bár az elején majdnem bele örültem! Komolyan, az első három hónapja a blogolásomnak kész őrület volt számomra. Nem tudtam hogy kell aztán már azt vettem észre hogy iratkoznak fel az emberek. Nem bírtam aludni mivel azt álmodtam hogy írom a történetet. Emlékszem mérgesen és csapkodva keltem fel mivel nem tudtam elolvasni álmomban mit is írok. Azt hiszem ezért szeretem, egy olyan varázslatos világot építhetsz ki magadnak amit nem sokan értenek meg.
9) Van háziállatod?
Sajnos nincs.

10) Mi volt életed legcikisebb élménye, bakija?
Húha, túl sok ilyen van. Talán az internethez kötődik. Volt egy srác akit imádtam, egyszer találkoztunk élőben de előtte is neten ismerkedtünk meg. (Chatroulette) Ismeretségünk első szakaszában angolul beszéltünk egymással aztán rájöttünk hogy mind ketten magyarok vagyunk. Nos mint minden ez is elkezdett kopni amitől én nagyon kikészültem. Épp a barátnőm hívását vártam skypon. Hát képzelhetitek. Top, rövid gatya, laza konty. Látom jön í hívás én pedig éppen ittam így csak rányomtam a videóhívás fogadására. Erre szembe találtam magam a vigyorgó sráccal. Köszönt én pedig félre nyeltem. De az egész üveg tartalma szerintem rám került. Nos erre felugrottam de a szék eldőlt alattam így én is zúgtam egyet. Felálltam gondolván mentem ami menthető. Végig nézve magamon érzékeltem röhögésének és csodálkozásának tárgyát. A vizes póló versenyt nyertem volna az tuti, kár hogy tea volt rajtam. Ragadtam is. Gyorsan száguldottam volna ki a szobámból hogy legalább ő ne lásson. A család előtt még is csak szívesebben égek le. Nos nem számoltam azzal hogy valaki akár be is nyithat a kiabálásomra. Az ajtó kinyitódott mikor nyúltam érte így csak a levegőt markoltam meg. Előre estem, a küszöb rá segített. Arccal neki az ajtóm előtt lévő szekrénynek majd le a földre. Saját szemszögemből nekem ez a közel múlt legcikisebb eseménye. Tény hogyha szerencsétlen vagyok akkor nagyon az vagyok.

-Tegyél fel tíz kérdést.
Adja az ég ide is elértünk!

1. Hogy született a történeted?
2. Milyen nyelvet beszélsz (ha beszélsz)?
3. Hogy viszonyul a környezetedre arra hogy írsz?
4. Mit jelent számodra az írás?
5. Ki a kedvenc íród?
6. Szeretnél valóban író lenni vagy csak hobbi szinten űződ.
7. Milyen volt mikor leültél megírni az első részt?
8. Hogy jutottál oda hogy blogolásra adtad a fejed?
9. Mi volt életed legviccesebb élménye?
10. Mi volt életed legcikisebb élménye?

És végezvén akiknek én küldöm:

Tudom én hogy tíz embernek kellene elküldeni de ők azok akik valóban meg is érdemlik. Illetve akiknek még küldeném azok már megkapták. Remélem nem zavar titeket ez a kis díj, sajnálom ha valakit zavar az oldalon:/ Én azért örülök neki:3



16 megjegyzés:

  1. Gratulalok a dijhoz megerdemelted! <3 :3
    Imadlak te :DD
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, én is imádlak:'3 <3

      Törlés
  2. Gratulalok:) megerdemled nagyon*.*:) mit reagalt a srac a benazasodra?:D megnyugodtam hogy nem csak az en csaladom nemnormalis:D Boldog szuletesnapot elore is!!!!:) mikor lesz pontosan?
    XoxoVivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Április.26 de nem nagyon szeretek nagy feneket keríteni ezeknek. Viszont köszönöm szépen. Hát mit reagálhat ilyenkor? Sírva röhögött:D Majd közölte hogy ekkora döbbenetre nem számított. És nagyon szépen köszönöm <3 :3

      Törlés
  3. Sziaaa :) Nagyon jó volt olvasni :) Tökre vicces csajnak tűnsz :D és a fegyverimádatod? :D Szavakat se találok rá.
    Imádás van<3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát nagyon szépen köszönöm:D A fegyver imádatom hát igen. Kár hogy nem lehet sok fegyverrel lőni itthon, főleg engedély nélkül és az én koromban:/ Imádás van<3

      Törlés
  4. Uuu nagyon szimpatikusnak tűnsz igy gépen keresztül is es való életbe is szerintem én nekem is a napokban lesz a szülinapom bolond hónapba születem mondjuk ez néha látszik is jah és nagyon nagy gratulácio megérdemelted a díjat:)❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3 Mikor lesz a szülinapod sorstárs?:D

      Törlés
    2. Megjegyezve. Aznap tuti rész! <3

      Törlés
    3. Nagyon Nagyon cuki vagy előre is köszönöm legjobb szülinapi ajándék lesz imádlak!!:)❤❤❤❤❤

      Törlés
  5. Szia!
    Gratulálok! Megérdemelted! :))
    De én úgy tudom, hogy Oklevelet nem is olyan túl régen is kaptál. Azt is kitehetnéd! :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja! És nem is egyet! :)

      Törlés
    2. Nos ez igaz de nekem elég a tudat hogy van. Nem akarom ilyenekkel elárasztani az oldalt. Mikor elkezdtem blogolni vágytam egy díjra aztán egyre inkább nem mert láttam ahogy másokat eláraszt és rész után csak díjak voltak. Engem kifejezetten idegesített:D Szóval nem tervezem ezeket kirakni. De persze örülök az ilyeneknek. A versenyekre kíváncsiságból jelenkezem nem pedig pár szerkesztett okleveles elismervényért. Kíváncsi vagyok ki mennyivel jobb nálam és bumm. Ennyi:D De persze le vannak mentve az ilyen kis dolgaim, magamnak:) És nagyon szépen köszönöm, Imádás van! :3

      Törlés