2015. április 7., kedd

Mi a szösz történt?! Díj#2

oh my fucking god, i don't know what going on!:D
Második díj. Akkor kezdjünk bele, tiszta rutinos leszek. Remélem ti nem bánjátok hogy kirakom és ezt is valamelyest örömmel olvassátok.
Köszönöm Effy-nek!
-Írd ki kitől van.
Ott fönt kukucskál már a neve:3
-Tíz dolog magamról. Újra. Ámen!

~A kedvenc magyar íróm Vavyan Fable!
~Sok külföldi kedvenc írom van de mégis akit ki tudnék emelni az Darren Shan (Akik olvassák a történetet most érthetik honnan jött ez a név:D)
~Egyszer "hasba lőttem" magam. Igazából vissza pattant mivel fogadtam pár baráttal miszerint nem találom el a kis fém részt. Eltaláltam. Vissza pattant:D
~Imádok táncolni.
~Érdekel a Pszichológia minden területe.
~Elég jól bánok a testbeszéddel és elég jól ki is tudom olvasni
~Konyítok a grafológiához.
~Képtelennek tartom a saját blogomat hiszen tudom hogy egy profi bérgyilkos nem így öl, nem így dolgozik ezért sokszor csak hitetlenkedem már megint mit hordtam össze-vissza.
~Imádom az angolt.
~A kevéske angol tudásomat amit van úgy szedtem össze hogy egy elég jó család barátunk ki ment Afganisztánba katonának és mivel akkoriban gyűlöltem az angolt azt mondta csak úgy hajlandó velem levelezni ha angolul beszélünk.

-Tíz kérdésre a válasz:
Hiszel az igaz szerelemben?
Igen de nem hiszem hogy tündér meseként valósulna meg. Bármennyire is fáj tenni kell érte.

Ki a példaképed és miért?
Nincs példa képem. Nem akarok hasonlítani senkire sem, mindenkinek magára kellene felnéznie.

Mi a kedvenc ételed?
Nincs kedvenc ételem, gyűlölök enni:D

Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Tél. Sokáig van sötét, hideg van, varázslatosak az éjszakák. Nap közben is szürkület van. Nyugodt, csendes időszak, semmi bogár.

Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Jézus, túl sok minden...:| Talán a mellem...vagy a combom.

Mit olvastál utoljára?
Darren Shan- Holtak vonulása

Melyik filmet láttad utoljára?
Holtodiglan. Valami eszméletlen az a film

Kivel beszéltél utoljára telefonon?
Nővérem

Vannak kitűzött céljaid?
Túl élni

Mi tesz igazán boldoggá?
Zárt irányzékú, német 1980 fa markolatú, rozsda mentes acélból készült csövű oldalt felhúzós felül betöltős fegyver állítható markolattal. Atya ég hogy azzal milyen könnyen lehet célozni. De egy kissé kezdetleges sniper is megtenné. Vagy öntött vas félig automata marok fegyver. Igazi boldogság egy kihalt út ami mellett ott a Balaton. Pár fa, pár fegyver, egy kés, egy gördeszka, egy jó könyv, magnó és az a srác aki nem beszél velem mert a barátnője féltékeny rám pedig több mint 110km lakik tőlem:D De egyedül is tökéletesen megtenné.

A tíz kérdés amit én teszek fel.

-Mi az álom munkád?
-Kinek az írás stílusa tetszik a legjobban?
-Milyen stílusban írsz szívesen?
-Hiszel az igaz szerelemben?
-Mi tenne igazán boldoggá?
-Mitől nyugodsz meg igazán?
-Mi a legfélelmetesebb hely szerinted?
-El tudod képzelni ahogy egy ember leül a gép elé és el olvassa azt amit te írtál? 
-Melyik a kedvenc filmed?
-Sorolj fel három helyet ahova szeretnél eljutni az életed során.

Akiknek küldeném:

Do_Payne- Stole My Heart (ajánlom hogy kukkantsatok be hozzá, igazi mese királynő!)

8 megjegyzés:

  1. én mese királynő ? :D hát ez mi, kérem szépen? xD a végén még elpirulok :P
    amúgy köszönöm a díjat ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, rengeteg egyedi történet pattan ki a fejedből. Ki érdemelted a mese királynő címet:D És igazán nincs mit, kiérdemelted:)

      Törlés
    2. hát ezen vitatkozhatnánk xD a te történeted sokkal egyedibb mint az én összes törim együttvéve :D lehet, hogy nem komizok, de akik ismernek azok tudják, hogy nálam nagyon ritkaság ha komizok (álltalában csak akkor szokok, mikor a kedvenc blogom írója abba akarja hagyni a törit :P, de szerencsére nálad ilyen veszély nincs :) vagy ha lenne akkor biztos, hogy egy novella méretű komit kapnál tőlem, és akkor elhinnéd, hogy tényleg olvastam a blogod :D )

      Törlés
    3. Olvasod a blogom?:D Ezen most meglepődtem:D Wow. Viszont rengeteg történeted van és nem olyanok hogy eh..még egy ilyen csöpögő tömör unalom. Könyörgöm ki tud egy remek történetet írni az elmegyógyintézetről?:D Szerintem ezzel egyértelműen nyertem:D

      Törlés
    4. pedig olvasom, csak mit ahogy írtam lusta vagyok komizni :c

      Törlés
  2. Gratu ismet♡ ezt is megerdemled:* es igazad van a mse kiralynovel kapcsolatban:)

    VálaszTörlés
  3. Gratu ismet♡ ezt is megerdemled:* es igazad van a mse kiralynovel kapcsolatban:)

    VálaszTörlés