2017. augusztus 9., szerda

Harmadik Évad: Harmincadik Rész

x--- Jade Wyne ---x

Persze, házasodjunk össze, mert az olyan egyszerű. Mert nem kell maffiát vezetnünk, és egyébként az F.B.I. sem akar minket levadászni. Bementem egy esküvői ruhaboltba és abban a pillanatban megláttam három rendőrt elsétálni az ablak előtt, szóval úgy döntöttem sztorno az ötlet. Szimplán vissza osontam a szállásra, amit addigra elfoglalt egy csomó egyenruhás és tekintve, hogy minden telefont ki kellett iktatnunk, fogalmam sincs ki hol van! Ami kicsit idegesítő és aggasztó is. Szóval próbálok találni egy drogdílert, aki elvisz majd az osztójához, aki a főnökéhez, aki megint a főnökéhez... és sikeresen eljutok egy ajtóig ami mögött elvileg a helyi maffia van. Bennel általában ezt szoktuk csinálni, a helyi maffiához fordulunk. Bese nyitok de már hallom a fegyverek jellegzetes kattanását.
- Nemár - csak felsóhajtok míg kinyílik az ajtó és rám fogja mindenki a csőre töltött fegyvert. - Üdv - fintrogok Lukera személy szerint mire egy fintorral leengedi a kezeit. 
- Elbaszott egy szituáció.
- Rémlik mikor még iskolás voltam és nehéznek hittem egy történelem dolgozatot - rávigyorgok míg szerzek magamnak valaki kezéből egy fegyvert és tovább sétálok Luke mögött. - Most meg az F.B.I. keres minden erejével. Nem mondom, hogy szimpatikus az állás.
- Volt már szarabb is - Zoe rám vigyorog én pedig elnevetem magam. Tény, volt már rosszabb is.
- Ideje volt - Zayn felnéz rám, aztán újra vissza a térképre.
- Esélytelen ez a házasosdi, ha érdekel. Aligha léptem be, már jöhettem is ki a zsaruk miatt - legalább egy bocsánatot elvárnék, hogy egy napomba telt megtalálni őket! 
- A terv - mutat az asztalra Dervish egy mosollyal - hogy legyen valami házasosdi.
- Mi az?
- Tudod ki lesz a kulcs alany? - Dave csak vigyorog én pedig értetlenül nézek körbe. - Én - mi a fasz.
- Ki tud törölni minket a rendszerből.
- Túl nagy halak vagyunk, esélytelen. Szerintem jóval több információ él már az agyunkban is rólunk.
- Tény, de körözést nem tudnak kiadni ha nincs vád.
- A vád, hogy nincs vád - tárom szét a karomat.
- Mire jön a vád az hogy nincs vád, az leglább fél év. Tönkre teszem az egész rendszert.
- Van egy kemény vírusa - osztja meg velem Ben.
- Több évig dolgoztam a picikén - von vállat lazán Dave mintha nem az éltünk múlna azon a szaron.
- Értem. És hogy juttatjuk a rendszerbe?
- Egy ottani gép kell, nagy hozzáféréssel.
- Áh értem - nevetek fel leülve egy üres székre. - Szóval betörünk egy fegyveresekkel teli helyre, ahol mindenki kivan képezve az ilyen esetekre, leülünk egy gép elé, aztán kisétálunk.
- Vagy ez, vagy fejbe lőjük magunkat. - Zoe felhördül én pedig megdörzsölöm a fejemet.
- Egyszer már voltál börtönben és ki is jutottál - Zayn halkan jegyzi meg én pedig felnevetek.
- Örsön voltan, nem egy F.B.I. épületben. Teljesen más!
- Hát, nem igazán látok más esélyt az éltere, szóval... - Luke rám néz és felvonja a szemöldökét én pedig nézem az alaprajzot. Ez túl nehéz döntés. Ez túl veszélyes meló.
- Ehhez minimum hat pár fekete szem kell - Ben közbe szól pedig én még éppen hogy csak megfontolom, hogy megfontoljam.
- Ben, ez egy kibaszott F.B.I. Főépület, rengeteg ember. Rengeteg jó ember kiképezve. Mármint, nem csak térden rúgom és meghal a fájdalomban, hanem térden lövőm, eltörőm az orrát, eltöröm a karját és még akkor is nekem jönne fajta ember. Annyi golyónk nincs, hogy eljussak addig a számítógépig...
- Amúgy is késsel dolgozol inkább - veti fel Dervish.
- Persze, kivéve ha hatvanan lőnek rám gépfegyverrel egy irányból. 
- Tereljük el a figyelmüket - Zoe olyan lazán von vállat... 
- Ötletet is mondasz vagy csak jó tanács? - Kezdem úgy érzeni, hogy csak én használom az eszemet ennél a csapatnál. Itt mindenki megőrült! 
- Hagyjuk, hogy lecsukjanak párat közülünk, pár másik keltsen balhét valahol ahova még onnan vezényelnek embereket. A maradék ember beviszi Davet, kiszabadítja azokat akik ott vannak. A másik részleg túlél.
- Csukják le Zaynt, mennek az újságírók - veti fel Dave.
- Akkor vesztünk egy fekete szempárt - ellenkezik rögtön Ben.
- De tény, hogy foglalkozniuk kell az paparazzo tömeggel - Zoe fintorogva néz rám, aztán Zaynra.
- A hírnevem minden amivel segíteni tudok? Hagyjam, hogy mások vigyék a piszkos melót?
- Igen - akkor ő legalább biztos ponton lenne. Az ügynöksége mindenképpen kihozná... nem? Ez jó, ez eddig jó.
- Én megyek túlélni valakivel... Jade te mész Davvel.
- Dervish túlélni megy, az talán nem olya...
- Dervish jól oson, velünk kéne jönnie - vágok közbe gyorsan. 
- Dervish, Jade és én. Zayn és én sitt. Zoe és Luke túlél. Megfelel? - Néz ránk Dave, de most senki sem poénkodik. Ez most tényleg az életünk, de a későbbi életünk is. Hogy egyáltalán lehessen életünk, vagy csak esélyünk arra, hogy legyen. 
- Időinterrvallum? - Kell egy idő keret.
- Amint beviszik őket az épületbe - mutat Zaynékra Dave. - Akkor jeleztek nekünk, adok hozzá eszközt. Akkor szólunk minden lapnak. Utána Zoék mennek műsort csinálni, és amint elindult az első kocsi bemegyünk mi. Fél óra alatt intézzük el. Aztán kihozzuk Benéket, végül elmegyünk Lukért és Zoéért. Megfelel?
- Túlságosan másoktól függ a tervünk.
- Minél gyorsabban mérsz csapást, annál nagyobbat üt Jadey - Zayn széttárja a karjait és rám fintorog.


Kukucs. Tudom, rövidke, de legalább alkottam valamit... azt hiszem...
Sajnálom.

13 megjegyzés:

  1. Uristeen. Resz resz resz. Nincsenek szavaim annyira vartam mar. Remelem most mar jonnek mar a reszek. Imádtam imadom imadlak!! Köszönöm hogy olvashattam. Varom a kovit!
    <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Des!
    Na elénk társz egy nem semmi...izgalmas részt...körömrágás hajtépés szemöldökritkítás indul :D

    Köszönöm szépen hogy ezt a részt is olvashattam!
    Kíváncsian várom a következő részt!
    Imádlak ám! <3

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Rohadt jó lett csak hozd hamar a kövit!❤❤ Ugye sikerül nekik?

    VálaszTörlés
  4. Imádom!!�� Hamar a kövi részt!

    VálaszTörlés
  5. Úristen 😍😍😍
    Hiányoztál meg ez az egész is nagyon, ha 4x nem olvastam újra az egészet akkor egyszer sem 😂 és mindig egyre jobban imádtam 😍
    Téged is imádlak csak hozd ám a részeket 😍❤❤❤

    VálaszTörlés
  6. Én nem szeretnék veszekedést de ez a lány másolja a történetet http://my.w.tt/UiNb/DjrRtTQdWF bár csak az első három részt olvastam van benne olyan rész ahol a nevét nem írta át és Jade maradt.. csak gondoltam szólok❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is pont most lattam...mar szolni akartam
      A neveket atirta meg Jade nem tancos hanem a maffia vezer az elejetol de csak a masodik reszig olvastam ����

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Úristen... már teljesen bele voltam törődve, hogy abbahagytad a blogot és mivel majdnem egy éve nem volt rész, biztos nem is lesz. Újra meg újra olvasgattam a 3 évadot, szerintem már szó szerint le tudnám írni. Csak úgy próbaképp balra húztam a képernyőt az utolsó rész után és majdnem felvisítottam amikor láttam, hogy új rész van. Remélem azért a következő egy picit hamarabb jön. ;)
    UI:Egyébként nagyon tetszett a rész, csak így tovább. :) <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon hiányoztál! Nagyon jó mint mindig! ❤❤❤

    VálaszTörlés
  10. Szia! Imádom a blogod, szeretném felhívni a figyelmed egy igen érdekes dologra. Sajnos még nem sikerült végig olvasnom, de szerintem nem is szeretném. Kukkants be https://www.wattpad.com/437233941-hercegn%C5%91-maffia-18-r%C3%A9sz
    Xxo Amelia

    VálaszTörlés
  11. El sem hiszem, hogy van rész. Veletlenül tévedtem vissza, már teljesen feladtam, hogy folytatod a kedvenc blogom. És láss csodat itt van. Remélem most nem tűnsz el sokáig. :) ❤

    VálaszTörlés
  12. Sajnálom, hogy nem folytatod a történetet . Tele van izgalommal és valami elképesztő az írói tehetséged. Ha nem is akarsz már sok részt írní, szerintem azert megérdemelne a történet egy szép befejezést!

    VálaszTörlés