2018. szeptember 16., vasárnap

Mi legyen?

Nos, sajnálom.
Első sorban ez illik. Második sor...: Komolyan, mi legyen?
Tudom, szeretitek ezt a sztorit de uramisten ha átéreznétek azt amit én mikor ezt olvasom. Annyira sok hiba van benne, minden létező téren, hogy szégyellem magam miatta :D Újra írhatnám fogalmazásban legalább jobb volna, de durva logikai buktatók is vannak benne, amihez meg már a sztorit kéne átírnom ami meg már ugyebár nem ugyan az lenne. Tudom, hogy régen írtam ide bármit is, de próbálkoztam, folyton írni egy új részt, vagy valamit. Újra olvastam a blogot, már amennyit bírt az agyam és nem tudom. Szívem szerint azt látom, hogy ott rontottam el, hogy tovább írtam mert titeket érdekelt és olvasni akartátok és tini énem imádta, hogy van egy blogom ami viszonylag jó számokkal fut. De hiba volt. A második évad vége volt számomra a zárás, a rendes zárás. Szóval összességében úgy érzem, a harmadik évad hiba volt. Szimplán az elkezdése is...
Úgy érzem képtelen vagyok arra, hogy befejezést írjak neki, mert egyszer már megtettem.
Személy szerint az preferálnám, ha engedélyt kapnék rá tőletek, hogy töröljem a harmadik évad minden részét. Úgy ahogy vagy, hogyha esetleg valaki idetéved, olvassa a rendes végéig. A második évadig.
Nyilván, mondjuk fent hagyom még egy hónapig, hogy aki szeretné, újra olvassa a részeket, ahogy gondolja. Vagy netán kierőszakolok magamból egy prológust ami fájna. Szóóóval... komiban várom a kommentek által a válaszokat.
Előre kérném, hogy amennyiben még valaki olvassa a blogot, és komizni és fognak ne legyen vita a komi szekcióban. Nyugodtan lehet szidni, megértem én. Ez az első blogom, a legelső sztorim és úgy érzem minden hibát beleraktam ami kell, ezzel együtt a blog befejezése/időszakos abbahagyása/ tanácstalanság hibáit is magával hordozza.
Sajnálom még egyszer.
Imádás van!

10 megjegyzés:

  1. Heyhó Des!
    Csak azért, mert mi kérnénk...ne erőszakolj ki magadból semmit...úgy a jó ha spontán jön....Ne, nekünk akarj megfelelni úgy és azt írd ami jól esik és akinek tetszik az olvasni fogja. Ez csak akkor működik, ha annak kényelmes aki írja a történetet... Szaval, ha úgy érzed, hogy majd törlöd a harmadik évadot akkor töröld és lesz így kerek egész a sztori...de csak azért ne fejezdbe úgy a harmadik évadot, hogy fáj..., hogy rossz érzés...mert kértük/kérték... Nagyon szépen köszönünk Mindent!
    Imádás van! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Megmondom őszinten Hétfön találtam a blogodat és imádtam.
    Nagyon szeretem ezt az egéssz fellepitést. A karaktereket is bar azt nagyon sajnalom hogy a bandábol csam Zayn teljesedik ki teljesen.
    Imádtam az egészet, feg a fafint reszeket amikkor nem számitasz semmi kijutra megis lessz egy.
    Nagyon sajnálom hogy neked már nem megy hogy ezt be fejezd. Remek egy történet, imádtam volna ha a vegén meg menekülnek és mindenki megtalálja a helyét a 2 vén is megállapodna. A kis Zöld uborkánk is felnőne és persze Jadek is ősszeházasodtak volna.
    Köszönöm hogy ezt az 1 hetemet be aranyoztad nekem. Imadtam az egészet.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!! Oszinten mondom en es a noverem (16,18evesek vagyunk) es imadjuk. Nem tudod elkepzelni hanyszor olvastuk vegig. Mi semmi hibat nem talaltunk, ez az egesz igy tokeletes. Mindig neztuk hogy jelentkezel e, mindig csalodtunk, most varom a vonatot de mindig mikor van idom olvasgatok bele bele, mert mar kivulrol tudom de iszonyat jo. Es szerintem egy prologust tehetnel, hogy tudjuk mi tortenik veluk ez utan. Lehet eroltetned de akkor letudnad zarni teljesen, imadkozom azert titokban hogy hatha elkap az ihlet es folytatod de szerintem ez mar csak alom marad. Tudnod kell hogy mi tenyleg imadtuk, es imadjuk...erzem hogy meg brutal sokszor elolvassuk majd!!! 💗 Koszonjuk!

    VálaszTörlés
  4. Szia. Vagy ezerszer végig olvastam a boldog. A"durva logikai buktatók" szerintem nem olyan nagy problémák, a filmekben is sokszor találkozunk olyanokkal. Megértem, hogy mikor újra olvasol egy-egy részt, az neked fura vagy rossznak tűnik, de biztosíthatlak róla hogy csak te látod így. Az ember magával a legkritikusabb. Nagyon sokan szeretik a történeted (még Wattpadon is találkoztam vele, amihez persze oda írták, hogy nem saját történet ). Imádom Jade stílusát, imádom azt, hogy Zayn és ő mennyire oda vannak egymásért. Az utolsó rész amit kiraktál, az is tele van izgalommal hiába rövid. Hatalmas tehetséged van. Egy kibaszott (már elnézést a csunya beszédért) jó történtetet hoztál össze ami tényleg megérdemelne egy befejezést. Az hogy happy end vagy esetleg sokkolo vége lesz az mind1. Én szurkolok neked!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szerintem nem volt hiba elkezdeni a 3.évadot és egyáltalán nincs benne hiba 🖤. És tényleg hatalmas tehetséged van az íráshoz 🖤. En is vagy hatezerszer végig olvastam és mindig tökéletes ez a blog és aki még olvassa ezt a blogot nagyon imádja. Szerintem ha lesz ikleted jönni fog az az egy prológus 🖤 és nyugodtan fennt hagyhatod a 3.évadot.
    Sok szerencsét kívánok 🖤

    VálaszTörlés
  6. Szia én szerintem így jó ahogy van. Nem elöször olvasom már el és megunhatatlan! 2nap alatt el lehet simán olvasni még annak is aki lassabban olvas mint mások. Én nem törölnék le belőle semmit sem!!

    VálaszTörlés
  7. Szia, én sokszor elolvastam s most is azt tervezem, hogy az elejétől elkezdem olvasni. Nem tudom mennyit számít neked egy idegen véleménye.... De szerintem ne töröld a harmadik évadot. Én is írok és fel is töltöm Wattpadre, pontosan tudom mennyi és mennyi szenvedéssel jár egy fejezet megírása. Megértem, hogy a tini éned imádta és talán akkor azért kezdted el írni, és igen talán vannak kisebb-nagyobb hibák, de emberek vagyunk. Mindenki hibázik, ezt el kell fogadni. De(!!!) soha ne érezd a saját irományaidat hibának. Az a hiba ha meg sem próbálod, valamint azok, a folyamatosan kritizálók 95%-a csak irigykedik, a többi meg jó szándékkal felhívja a figyelmed.

    VálaszTörlés
  8. Térj vissza kérlek szépen! Folytasd ezt a Csodálatos történetet!�� Engem az sem zavarna ha az elejétől kezded és változnak benne dolgok.❤

    VálaszTörlés
  9. Van pár éve azt hiszem hogy megtaláltam a blogod, viszont én azt mondom hogy kevés ilyen jó történettel találkoztam, ami képes volt megsiratni is. Milyen rég kezdted el, és nézd 2021ben is van érdeklődő rá. Én szeretném, ha kapna befejezést. Nagyon büszke lehetsz magadra, számomra gyönyörűt alkottál, nagyon szeretem ezt a történetet, úgyhogy kérlek sose töröld le, hogy ha még egy év múlva is eszembe jut, had olvassak bele.

    VálaszTörlés
  10. Halii! Ez volt az első blog, amit valaha is olvastam. Beleszerettem és azóta is imádom! Lehet, hogy sok buktató van benne de nekem így tökéletes. Most olvastam el már nem is tudom hányadik alkalommal, de még mindig izgultam, sírtam, nevettem és mérgelődtem a részeknél. Szerintem lazán ki tudom jelenteni, hogy ez a blog miatt szerettem meg az olvasást. Már számtalanszor nekiálltam leírni a véleményem, de sose tudtam hogy fejezzem ki magam. Lényeg a lényeg, imádom a történeted és kérlek szépen sose töröld le, mert sokat jelent nekem és szeretném még rengetegszer visszaolvasni.
    Köszönöm és imádlak!❤️❤️❤️

    VálaszTörlés